(044) 383-20-18
close
 

Створення брендбука (brandbook) для фірм та організацій

 
 
 
Головна  /  Фірмовий стиль  /  Розробка брендбука
ua  |  ru

Розробка брендбука, як систематизація фірмового стилю.

Брендбук (brandbook) – це, по суті, найдетальніший посібник, що містить в собі докладний опис всіх елементів фірмового стилю, особливості їх використання у всіх сферах діяльності організації. Даний документ є фундаментом для забезпечення впізнаваності компанії, її фірмового стилю. Він допомагає уникнути проблем пов'язаних із спотворенням фірмового стилю при трансляції його за допомогою різних інформаційних носіїв.

Обсяг брендбука може варіюватися в найширших межах - від 20-30 сторінок до 100 і більше. Важливо, щоб документ повністю розкривав всі основні показники фірмового стилю. Для великих компаній в ньому може міститися докладний опис корпоративного стилю. Як, наприклад, дизайн і оформлення інтер'єру офісу, офісної будівлі, зовнішній вигляд співробітників тощо.

ЗМІСТ БРЕНДБУКА

Традиційними розділами посібника по фірмовому стилю є:
  • інформаційна частина про цілі компанії, її місію та цінності;
  • детальний опис логотипу і всі аспекти його використання (логобук);
  • докладний опис графічних елементів фірмового стилю, шрифтових гарнітур, фірмової гами кольорів;
  • докладні інструкції по застосуванню всіх елементів фірмового стилю на різних візуальних та інформаційних носіях, площинах. Приклади рекламних макетів різних форматів;
  • розділ присвячений опису ділової продукції: візитки, фірмові папки, фірмові конверти, пакети, брелоки, ручки, елементи верхнього одягу своїх співробітників;
  • може бути присутнім розділ, який присвячений юридичним питанням, в якому розкривається інформація про всі авторські та суміжні права.

Головне при створенні брендбука

При створенні брендбуку треба пам'ятати кілька моментів, а саме:
  • Не завжди чим більше сторінок, тим краще. Зайва деталізація може заплутати кого завгодно. Тому, тут важливий баланс між деталізацією та легкістю її сприйняття.
  • Всі розуміють, що стандартних фірмових стилів не буває. Тому, при створенні такого документа не може бути ніяких стандартних рішень.
  • Брендбук - не панацея. Це всього лише документ покликаний слугувати злагодженій роботі різних груп фахівців: маркетологам, рекламістам, дизайнерам, менеджерам тощо.
Кожен співробітник, в процесі своєї роботи, повинен вміло та правильно дотримуватись основних стандартів фірмового стилю компанії, щоб організація з точки зору зовнішнього спостерігача виглядала як єдине ціле. А ось як правильно дотримуватися їх, ось для цього призначено брендбук.
На всі виниклі запитання по створенню брендбука для вашої організації ми готові відповісти, у разі якщо ви зателефонуєте нам за номером (044)383-2018
 
 
 
 
Про нас
Про компанію Наші клієнти
Контакти
м. Київ
(044) 383-20-18
mail [at] dlogic.com.ua