(044) 383-20-18
close
 

Повна внутрішня оптимізація сайтів

 
 
 
Головна  /  Розкрутка сайту  /  Внутрішня оптимізація сайту
ua  |  ru

Навіщо потрібна внутрішня оптимізація сайту.

Внутрішня оптимізація - це всебічна оптимізація структури і змісту сайту, щоб відповідати вимогам пошукових систем з точки зору релевантності вмісту сайту до пошукових запитів, за якими сайт просувається.

Порядок виконання, етапи внутрішньої оптимізації

1 - Оптимізація контенту сторінок сайту
Контентом сайту є все те, на що звертає користувач свою увагу при ознайомленні з інформацією, заради якої він зайшов на сайт. А саме - це тексти, формули, таблиці і діаграми, фото- і відео матеріали. Тому, все це треба оптимізувати таким чином, щоб задовольняти вимогам пошукових машин.
1.1
А пошукові системи, в свою чергу, звертають увагу саме на те, наскільки ваш контент:
  • унікальний
  • релевантний
  • оптимізований
  • експертний
1.2
На цьому етапі ми аналізуємо зміст сторінок сайту і повністю переробляємо його там, де це необхідно для повної відповідності вимогам пошукових систем.
2 - Оптимизация внутренней структуры сайта
При індексації сайту пошукові системи оцінюють структуру сайту. Чи правильно вона побудована, чи зручна, чи дотримано ієрархія розділів, наскільки грамотно розподілені запити по розділах і підрозділах. Якщо все зроблено грамотно і правильно, то завдяки правильній структурі пошукова система легко проиндексирует весь сайт. В іншому випадку буде проіндексована лише частина сайту. А в найгіршому випадку, робот може взагалі забути про сайт на деякий час.
2.1
Наші фахівці проаналізують всю внутрішню структуру вашого сайту і запропонують список рекомендацій щодо її поліпшення.
3 - Оптимізація мета тега title
Можна сміливо стверджувати, що назва сторінки title - це чи не основний початковий орієнтир для пошукової системи при індексації сторінки. Саме по цьому елементу пошукові системи знають, що просувається на даній сторінці.
3.1
Користувач теж орієнтується на цей заголовок, коли бачить пошукову видачу на свій пошуковий запит. Нижче наведено приклад того, як виглядає мета тег title на сторінці видачі
3.2
На цьому етапі ми проаналізуємо мета теги title для всіх сторінок вашого сайту і складемо список змін там, де це необхідно.
4 - Оптимізація мета тега description
Опис сторінки description також важливо, але за важливістю сильно поступається title. Цей елемент оптимізації більше впливає на поведінку людини, коли він бачить видачу в пошуковику. За великим рахунком, цей мета тег потрібен для підвищення параметра CTR (відношення кількості кліків на кількість показів).
5 - Оптимізація заголовків h1
На кожній сторінці має існувати не більше одного заголовка H1. Цей заголовок повинен перегукуватися з мета тегом title, але не повторювати його. Цей заголовок потрібен як пошуковим машинам, так і користувачам, щоб визначити тематику сторінки.
5.1
Заголовки дуже важливі для внутрішньої оптимізації сайту. Важливо їх правильно складати, так як це безпосередньо впливає на позиції сайту в пошуковій видачі. Тому, на цьому етапі ми проаналізуємо заголовки всіх сторінок сайту і складемо список рекомендацій по їх оптимізації.
6 - Оптимізація підзаголовків h2
Підзаголовки бажано також розміщувати на сторінках, так як вони разом з іншими елементами впливають на процес потрапляння сторінок сайту в ТОП. Чому? Справа в тому, що пошукові системи дуже грунтовно аналізують кожну сторінку сайту, що індексується.
6.1
Тому, в роботі з h2 враховують декілька чинників:
  • наявність на сторінці
  • їх кількість
  • правильне розташування
  • тематичність
  • наявність в них ключових слів
6.2
І на завершення. Правила написання підзаголовків і заголовків відрізняються. І цьому також треба приділяти увагу.
7 - Перелінковка
Невід'ємною частиною внутрішньої оптимізації є перелінковка. Це безкоштовний і досить потужний інструмент пошукової оптимізації. Google і Яндекс періодично оцінюють вагу кожної сторінки і їх розподіл по сайту. Вони бачать скільки працюючих посилань, а скільки непрацюючих. Куди веде кожна з них. Чи дотримано ієрархія розділів.
 
 
 
 
Про нас
Про компанію Наші клієнти
Контакти
м. Київ
(044) 383-20-18
mail [at] dlogic.com.ua